Onsdag!

Så jäkla skönt är det att vakna upp dagen efter vattengympa
och känna att man inte har någon som helst träningsvärk.

Fastän det kändes som om man skulle dö kvällen innan.

Jag saknar J. För nu är det ingen som lyssnar på mitt gnäll
om att jag har ont lite överallt. Säger jag något till Lillan så får man
bara tillbaka "Ähh, sluta gnälla". Eller så slår hon mig där jag säger
att jag har ont.

Fast hon är rätt så bra att ha ibland. Imorse väckte hon mig och sa
att hon köpt bullar till frukost. Och det va smaskens. Thanks Lillan.!
Fast jag är fortf trött och skulle nog kunna sova några timmar till.
Men nix. Denna damen ska jobba 12-22 så det kan man ju fetglömma.
Och on top of allt så lär ju chefen va där idag. Perfekt när man är på
lite halvdåligt humör.

Nä, jag får spela lite peppmusik nu så jag blir glad! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, ibland är jag ganska bra att ha va?:)

2010-01-27 @ 14:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback