Share my life

Nytta och nöje blir det på en ledig dag för min del.
Jag satt och blev rastlös hemma hos J innan.
Så det blev fram med dammvippan och dammsugaren.
Skinande rent överallt där nu. Världens Bästa Flickväns Pris?
Finns det? haha

Sen knallade jag ner till Iza och Filip. Massa bus och skoj.
Morgonmys med Fille också.
Hem till pappa och ner o hämta paket, upp till Iza igen med lådor mm.
Och nu är jag hemma hos pappa igen och städar/tvättar/sorterar papper.
Flitiga My är i farten.

Såg även en tjej som va ute på löprunda och jag kände att jag hade lite
spring i benen. Men där satte pappa ner foten och sa stopp.
Tränat lör o sön första gångerna på ett bra tag.
Vattengympa och brottarfys i veckan och cup till helgen.
Så den här dagen får jag väll skita i det.

Nu kallar min gigantiska hög med papper på mig.
Lösblads-system är ingen hit vill jag lova.
Varit slarvig med det sen jag flyttade hem igen. FY MY!


En söt liten bild på Anna, Gumpen och mig på
någon förfest i höstas. Får vi göra om snart igen töser!


Kommentarer
Postat av: Anna

ja, det måste vi göra stumpan ;D

2010-01-26 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback