Sista kvällen

Usch. Detta vädret gör mig trött, tråkig, trist och trött.
Man vill bara ligga i soffan hela dagarna och mysa.
Men nädå. Kl ringer 04.20 imorgon och sen ska man
jobba på sitt skitjobb fram till 14.

Sen träffa J en sista gång och följa honom till bussen på kvällen.
Vem ska nu ta hand om mig? Pyssla om mig och vara sådär underbar?
Mamma får allt ställa upp!

Va nyss en sväng hos Iza o JImmy. Fillehulligan va uppe i högvarv
och skulle såklart "klappa" moster My fint på kinden.. pfft, vilket skämt.
Rivsår på hela kinden. Tack skitunge! Fast mjukis som jag är
så kunde jag bara skratta och tycka han va söt! :)

Nej, nu blir det mys med J. Sista kvällen. Buhu.

jag har bara en låt i huvudet, texten är klockren.

Without you this place looks like London
It rains every day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback