Som en ekorre utan svans..

Hemma från jobbet. Nyduschad. Tända ljus. Glas vin. Lugn musik.
Det enda som fattas är en pojkvän som befinner sig sisådär
några 1000 mil härifrån:( För jävligt. Dock hade jag sällskap av honom
hela vägen hem i telefonen i alla fall.<3 Man får väll glädja sig åt
att det "bara" är en vecka kvar tills man får pussa på honom? Ehh.
1 vecka är länge. Fast det är countdown nu.

Har en känsla av att denna brud kommer vara lika nervös om en vecka
som första gången jag träffade J ensam. Jag får väll gå och sola
femton gånger om på en vecka så att man kanske kan vara lite pretty iaf.
Som tur är så ska man till världen bästa Jossie precis innan och fixa frillan.

Nä. Nu är det mest ordbajsande från min sida.

Over. And out.

Jag snor förresten Lillans..
"Elin utan sin fotboll är som en ekorre utan svans"
får numera bli:
"Myssel utan sitt vin är som en ekorre utan svans"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback