Som en groda utan ben

Idag känner jag mig lite som en groda utan ben - hopplös.
Jag får inte njuta av mitt vin ikväll. Cup imorgon och då är det
alkohol förbud kvällen innan. Buhu.
Fast. Jag har ju köpt choklad. Det har dom inte sagt något om. Höhö.
Även om det kanske inte är det optimala att äta kvällen innan?
Men har ju faktiskt fått i mig både pasta, kyckling och sallad.
Syster Iza och Jimpa bjöd på kycklingsallad. Smaskis!

Nu blir det soffan med filten som sällskap då jag fortfarande
inte har någon lovely pojkvän att njuta av här hemma.. än.
Snart Snart Snart!


Lillan får stå för underhållning för kvällen.
Hennes vighet är kanske inget hon skryter om direkt?


Kommentarer
Postat av: mams

inget är som väntans tider o den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!!!! o elins vighet - som ett kylskåp!

2010-01-30 @ 07:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback