Vackra sol, är det du?

Som alla nog vet så är jag inget big fan of detta kalla, slaskiga, gråa, trista skitväder.
Så därför gjorde jag igår något som många kan tycka är lite lagom onödigt.
Jag klickade hem lite vårkläder samt sommarskor.
I ett desperat hopp om att det kanske, kanske blir vår snabbare.

Jag är helt ärligt sick and tired of allt vad vinterjackor, vinterskor, mössa och vantar är.
Nej, ge mig lite sol, värme och bara fötter i gräset.

Och ja, jag är lite lagom avundsjuk på J som sticker till varmare breddgrader nästa vecka.
I 14 fucking dagar dessutom. Hade jag haft the money och tid till det hade jag
inte bangat att ta första bästa flyg med honom. 14 dagar är länge utan honom ju.

Jag blir trött bara jag tänker på att klockan ska ringa 04.20 imorgonbitti.
Trots att jag sovit flera timmar nu idag på dagen. Sovit mig igenom 2 filmer.
FAst en liten promenix och bus med Fille har vi hunnit med iaf.


Vackra sol, är det du? Jag har glömt hur du ser ut.
Det är sant, det är sant. Hör, det bubblar inom mig.


Kommentarer
Postat av: Natti

Jag längtar också till vår. =) Jobbar du ihelgen? Annars får vi ses:)

2010-01-11 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback