VALEN!

Fy satan vad roligt det var att träna igår!
Och himla skoj att träffa alla tjejer också!
Det va lite fumligt ett tag och koncentrationen va inte på topp.
Men nu får man ladda om inför cupen på lördag! Gött!

Va en snabbis hemma hos Gumpen igår efter träningen.
Jag va så trött så jag mådde lite illa faktiskt.
Men mina tjejer - ni är bäst! Snackades en hel del gamla minnen.
Och jag fick även höra något sjukt roligt som ingen mindre än Gumpen herself
kläckte ur sig.
På frågan "vilket är världens största landdjur?
Asiatiska elefanten, afrikanska elefanten eller valen?"
Då svarar ljushuvudet "VALEN" utan att tveka. HAHA!

Jag slocknade ganska så snabbt sen när jag kom till J.
Sovit kiss kass värdelöst hela natten. klockan ringde 06.
Jag ville bara slänga den i väggen, skita i allt vad jobb är
och krypa närmre J och somna om igen.
Men icke. Jobb 07-16 idag. Jippie!

Sån tur är så ska hjärtat och jag laga mat och dricka vin ikväll.
Jag längtar. Inte så mycket efter maten - men vinet!
Men mest efter J. Och jag är ledig imorgon! TJOHO!
Blir ganska mycket jobb framöver. Klirrar bra i kassan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback