Blä-dag!

På matchen fick jag ett skott rakt i pärat på ca 1 meters avstånd.
Det gjorde jävlar i det ont vill jag lova. Jag grät en skvätt och beklagade
mig litegrann. Spelade vidare matchen ut men kände mig lite yr (mer än vanligt).
Först när jag kommer hem så får jag en sju jäkla headache som inte är av denna värld.
Jag va ute och gick en sväng med Natti Plutt i hopp om att det skulle försvinna
efter lite frisk luft. Icke. Blir bara värre och värre.

Lindrig hjärnskakning måtro? Mamma säger att jag ska vila.
Hur bra går det när man är rastlös och helst bara vill göra allt,
utom att ligga på soffan som en potatis?

Och hur kul är det att jag inte har my man hemma som kan pyssla om mig?
Nä, denna söndagen är ingen vidare bra dag känner jag.
Nu mår jag illa också. Skit!

Ett glas vin kanske hjälper? I´ll try it.


Kommentarer
Postat av: tilda

krya på dig mysan!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback