Crappy day

Fy satan vilken jobbig dag jag haft på jobb.
Nog för att man har ont i huvudet sen hjärnskakningen.
Men när man kommer till jobb och det första man hör när
man hoppar av cyklen utanför, är ett högt bankljud innifrån.
Så ser man chefen med sina tre polack-arbetare som sågar i vår tegelvägg
framme vid kassan.
Då visste jag att hela dagen skulle vara körd.

Ni som aldrig hört när någon sågar i tegel kan ju tänka er en vanlig såg x1000.
Som bäddat för damm överallt och en grinig My som snällt får städa upp
all skit efter dom. Grr. Aggro-My förvandlades till Förvirrings-My
på kvällen lagom till stängning körde jag runt med trucken utan att ens
veta vad jag egentligen gjorde.

Aja.. Jag tog ett glas vin när jag kom hem och nu önskar jag mer än
någonsin att min pojkvän va hemma hos mig och inte "500" mil härifrån.
Saknad.

Förresten så måste jag gratulera världens bästa lillebror som
firrade körkortet idag. Jag visste ju dock redan det innan
att han skulle fixa det. Höhö.


Nu slipper du the backseat lillebrur!
Söt!


Kommentarer
Postat av: Emma

När blir det din tur My ? ;)

Postat av: ugg boots discount

thanks a lot!

2010-11-30 @ 04:22:38
URL: http://www.shoopugg-boots.com/
Postat av: Vanessa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 11:02:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback