Hulken!

Här kommer en uppdatering på order från Emma K.
Jag njuter av livet och mår toppen nu när solen tittar fram
och värmer en. Jag och J satt ute på hans baksida innan idag
och bara njöt av solen, varandra och känslan av att vara nyduschad
efter ett hårt träningspass med löpning och styrka.

Hör o häpna. My Rosén har satt sin fot på ett gym
för första gången på sisådär 5-6 år. Och det va inte nådigt
vad hårt J körde med mig. Bröst, mage, rygg, armar.
My "The Hulk" Rosén, Eller?
Nä, kanske inte riktigt så när jag skrattar istället för skriker
när jag inte orkar ta i mer?

Mets ordbajsning nu och jag är trött och grinig och har precis
kastat ut lite snorungar härifrån jobb.
Och jag längtar hem till en varm skön säng. <3

"Di små" småsyskonen fyller 20 idag!
Och vart befann sig Lillan lagom till öppning?
Systemet!! höhö. Så det ska vara.

Grattis kära småungar!
 


Kommentarer
Postat av: Emma K

Lysande MY. Du måste fortsätta med uppdateringarna i bloggvärlden, din blogg är det jag följer slaviskt :)

2010-03-07 @ 18:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback