KockMy

Jag, My Rosén, med tummen mitt i näven när det gäller matlagning,
Har för första gången på jag vet inte hur länge, lagat mat.
Jag har blivit lite bortskämd med det där av J.
Kan bero på att jag lyckades bränna gröten en morgon.
Så det kanske mest är för hans egen skull som han alltid lagar maten?

Fast nu gjorde jag något som jag faktiskt Kan, tacopaj.
Men nu är det tråkiga att jag fick sitta och äta den själv.
Och så himla roligt är det faktiskt inte att äta.

Fast mamma kan ju vara stolt, att jag faktiskt gjorde det!

Nu blir det till o krypa upp i soffan. Klockan ringer 04.15. BALL!


Kommentarer
Postat av: Iza

men hallå! jag kanske var hungrig?!?! men det tänkte du inte på? nänä tänk bara på din egen mage!!!! ;) hoppas den var god


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback