Sup?

Jaha, nu har J lämnat mig ensam. Fast kanske lika bra det.
Då han väckte mig från min skönhetssömn för att vi skulle äta,
blev jag lite lagom grining och gnällig. Grr.
Fast mams och pappsen blir nog glada över att han ser till så
att jag äter ordentligt innan träning och liknande.

Ikväll är det vattengympa och man kan ju hoppas att jag har mer
styrsel på min kropp ikväll så att jag inte får en massa kallsupar.

Kallsupar? Varför heter det så? Är det i varmt vatten, heter det varmsupar då?

Ja, trött är jag i allafall, det märks på mina funderingar idag.
Pepp på träning nu istället. Hepp.


Lina och jag efter matchen i lördags. Glada! :)


Kommentarer
Postat av: mams

du har då funderingar du lilla my! som du kan få till det! bra att J ser till så att du äter! duktig pojke det där!

kram mams

2010-03-09 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback