Skit också!

Det här träningslägret vi va på i helgen. Tycker inte ens man
kan kalla det träningsläger när man i bilen på väg hem
känner att man har mer att ge och hade kunnat ge sig ut för
att springa milen?
Men men. Så blir det väll när man åker med herrlaget.

Nu har jag en helvetes vecka framför mig. Jobba varje jävla dag
Tisdag-Tisdag. Har varit så skönt att vara ledig i nästan en vecka nu.
Det är så illa att jag mådde psykiskt och fysiskt dåligt så fort jag
satte foten innanför dörren här.

Nä. Detta kommer nog bli en deppdag fram till 14.
Ont i huvudet har jag också. Crap!


Kommentarer
Postat av: Natti

Men vi ses ju på torsdag det är ju alltid kul iallafall=)

2010-03-30 @ 08:39:51
Postat av: Emma

Jag håller lite med dig My, hade nog blivit bättre träning om vi åkt själv :)

Postat av: A

usch då!

2010-03-30 @ 09:08:13
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: xiaoxin



ya it looks real good keep up the good work and updates


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback