Saknad!

Nu har jag precis skypat med Lillan. Det börjar bli lite av en rutin.
Idag är jag sjukis och saknar henne extra mycket faktiskt.
Så mycket att jag faktiskt tar mig tid att skriva lite.
För det vet jag att hon hemskt gärna vill att jag ska göra.

Sitter och lyssnar på Disney låtar. Alla vi barn på näckrosvägen 4 har så
himla mycket minnen ihop till de gamla goda disneyfilmerna.
Igårkväll såg jag litegrann på Robin Hood med Jocke och hans barn.
Gotta love it.

Och just nu är det Belle som spelas.
"Den flickan hon är inte alls som andra, försöker nog vara orginell.
Kanske något är på tok, hon går jämt gömd i en bok
ja hon är en riktig gåta den där Belle"


Kommentarer
Postat av: Elin Rosén

Äntligen! Men du, visst går tiden fort? Sex veckor kvar! Saknar dig mucho! <3

Postat av: mams

vad ni är söta! den där belle kan ju passa bra på elin, eller hur??!! hon har ju för det mesta näsan i en bok.......

kram mams

2010-11-02 @ 08:34:49
Postat av: Emma

Ni är så himla fina :) <3

2010-11-07 @ 22:46:07
URL: http://910525.bloggplatsen.se
Postat av: ugg boots kensington

vad ni är söta! den där belle kan ju passa bra på elin, eller hur??!! hon har ju för det mesta näsan i en bok.......

kram mams

2010-11-08 @ 08:22:38
URL: http://www.eshopuggbootsde.com/
Postat av: safsd

vad ni är söta! den där belle kan ju passa bra på elin,

2010-12-13 @ 08:00:26
URL: http://www.uk-linksjewellery.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback