Don´t lie

Hey, baby your nose is getting big
I noticed it be growing when you been telling them lies.
Now I Say my trust is getting weaker,
Probably because your lies getting deeper.
Because you lied and you cheated and you lied a little more.
But after you did it you dont know what you did it for?
Fucking with my heart like you was the predator.
In the book of lies you was the editor and the author.
 
Jag har fortf svårt att förstå varför. Men har kommit en bra bit på vägen.
Jag sätter numera mig själv i första hand. Har sökt in till högskolan. Blir antagligen flytt
efter våren. Vart? Who knows!
Äntligen. Jag är så oerhört glad att jag, med hjälp av underbara människor, kommit fram till
att jag är mer än detta. JAG är mer. Jag är mer än jag någonsin trott att jag varit.
Och den känslan.. den är obeskrivlig.
 
HERREGUD vad jag mår bra! Och vet ni vad?
Jag är värd det!
 
 

"Revenge? Nah, i just sit here and let Karma fuck you up."


Kommentarer
Postat av: mams

du är värd så mycket mer än detta! o du kommer att lyckas med vad du än tar dej för!!!! lycka till min ängel My!
kram mams

2012-09-21 @ 12:02:49
Postat av: Emma

Du är värld det bästa här i världen mysan <3

Postat av: Anonym

värd*

2012-09-23 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback